پایگاه دغدغه های فرهنگی

*مسابقه بزرگ کتابخوانی اسرار رنج ها *
باجوایز ارزنده مادی و معنوی
مرکز پخش :
09140708085
03537268440
برای کسب اطلاعات بیشتر
www.darozzekr.com
مراجعه نمایید.

آخرین نظرات
پیوندها

این جنگ،جنگ شیعه و سنی نیست بلکه جنگ علیه اسلام است

دوشنبه, ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۰:۲۹ ب.ظ

                            

اشتباه می کنند کسانی که فکر می کنند قصه قصه دشمنی با علی(ع) است. جایی اگر دیدید صدای بُغضاً لِعَلی بلند است بدانید در حقیقت بُغضاً لِنَبی است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی مهدوی نژاد: در محکومیت هتک حرمت به قبور صحابی پیامبراعظم(ص) در سوریه واردن، به ایراد سخنرانی پرداخته و زوایای این جنایت را مورد بررسی قرارداد که خلاصه این گفتار در ذیل می آید:
ولایت امیرالمؤمنین (ع)در طول تاریخ برای شیعه چه زنده و چه مرده شیعه (بل احیاء منهم بل اموات ) هزینه داشته است .اینقدر این ولایت سنگین است و اینقدر کار می کند که اگر کار نمی کرد به آن کار نداشتند.

اگر اهل ولایت باشی مرده ات هم کار می کند، مرده ات که هیچ خاکت هم کار می کند، تربتت هم کار می کند، قبرت هم کار می کند. پایگاه می شود، مزار می شود و جذب می کند. مثل شهدا که مزارشان تا قیام قیامت پناهگاه عارفان و عاشقان و دلسوختگان است. مثل مزار این عاشق و این محب و موالی امیرالمؤمنین (ع) حُجر بن عَدی (رضوان الله علیه) . ببینید دست از سر مرده اش هم بر نمی دارند،واینگونه به قبرش اهانت می کنند اگر اهل ولایت باشی اینطور میشوی .

حُجر کسی است که بعد از شهادت امام حسن (ع) معاویه او را با پسرنوجوانش دستگیر کرد . گفت از علی (ع) برائت بجو رهایت  می کنم( لعن کن نعوذ بالله). گفت: من و اهانت به علی (ع) ؟ به خدا اگر قطعه قطعه ام کنی محال است و شروع کرد از فضائل امیرالمؤمنین (ع) گفتن . قرارشد گردنش را بزنند. گفت به من مهلت دهید دو رکعت نماز بخوانم. نمازش طول کشید . وقتی تمام شد گفتند از مرگ ترسیدی که نمازت را طول دادی؟ گفت به خدا قسم در عمرم کوتاه تر از این نماز نخوانده بودم . نمازم را کوتاه کردم که نگویید از ترس مرگ بوده است .خواستند گردنش را بزنند گفت اگر می خواهید مرا بکشید اول پسرم را بکشید. گفتند چرا چنین کردی؟ گفت ترسیدم پسرم وقتی تیغ را بر گردن پدرش می بیند بترسد و دست از علی (ع)بردارد و قیامت ما دو تا را از هم جدا کنند و از علی(ع) جدا بشویم. این حُجر است .

 مزار مطهر برادر امیرالمؤمنین (ع) جناب جعفر بن ابیطالب (رضوان الله) را هم به آتش کشیدند  که وقتی در جنگ به شهادت رسید کسی جرئت نکرد خبر شهادتش را به امیرالمؤمنین(ع) بدهد. پیغمبر (ص) خودشان فرمودند من می گویم . وقتی امیرالمؤمنین (ع) خبر شهادت برادرشان را فهمیدند دستشان را به کمر گرفتند و فرمودند الآن اِنکَسَرَ ظَهری، حالا  کمرم شکست که پیغمبر(ص) فرمودند علی جان، خدا به جعفر به جای دو دستش که قطع کرده بودند( چون علمدار بود) دو بال بهش داده است و همه بهش غبطه می خورند. به او می گویند جعفر طیار، چون در آسمان بهشت پرواز می کند.

نکته دوم که خیلی ظریف است این است که دشمنی فقط با ولایت امیرالمومنین (ع) نیست بلکه اصل دشمنی با ولایت رسول الله (ص) است که باب ولایت رسول الله علی بن ابیطالب است،  لذا اگر جایی می بینی به  علی (ع) جسارت می کنند بدان به رسول خدا (ص) جسارت می کنند.

 اشتباه می کنند کسانی که فکر می کنند قصه قصه دشمنی با علی (ع) است. جایی اگر دیدید صدای بُغضاً لِعَلی بلند است بدانید در حقیقت بُغضاً لِنَبی است.

 چنان پیغمبر علی (ع)را دور خودش تنیده و پیچیده و چنان پیغمبر (ص)دور علی (ع)پیچیده که ضربه به یکی بزنی لاجرم به دیگری زده ای. فرمود اَنَا وَعَلی مِن شَجَره واحِدَه .علی(ع) همسرش دختر پیغمبر (ص)هست. بچه هایش نوه های پیغمبرند. خودش پسرعمو و برادر و جانشین پیغمبر است.اهانت به علی اهانت به پیامبر است.

. حجر صحابه پیغمبر (ص)است و عاشق علی(ع) . کسی که به حُجر اهانت کرده برای اینکه بگوید این صحابی علی (ع)بوده صحابی پیغمبر بودنش را ندیده است ؟ پس ببین قصه قصه ی ولایت رسول الله است. وقتی به مزار جعفر طیار اهانت می کنند. جعفر کیست؟ جعفر سفیر رسول خداست در حبشه. مورد اعتماد رسول خداست و برادر علی(ع). تهدید کردند که به مزار حضرت زینب (س) هم حمله می کنند. زینب (س)کیست ؟ زینب نوه پیغمبر است و دختر علی(ع).

لذا کسی فریب نخورد که قصه قصه ی جنگ شیعه و سنی است. فکر کند اهل سنت ریخته اند و این کارها را می کنند. نه خیلی از علمای بزرگ اهل سنت محکوم کردند. علمای شیعه محکوم کردند. بیش از هزارسال است این مضجع و سایر مرقدهای شریف در این بلاد اسلامی است. از اهل سنت هم کسی چنین حرفهایی نزده است . میخواهند این کار را بکنند تا  جنگ شیعه و سنی راه بیافتد  ولی داستان این نیست. اگر به پیغمبر ارادت دارند حضرت زینب (س) نوه ی پیغمبر است. در  کدام مذهب از مذاهب اهل سنت یک چنین دستوری است؟ همه جا حرمت قبور حتی قبورمومنین عادی احترامش واجب است چه برسد به صحابه پیامبر(ص).

 مداحان و منبری های ما اشتباه نکنند. داخل چاهی که این سلفی ها و تکفیری ها و القاعده و سرویس های جاسوسی آمریکا درست کرده اند نیفتند و  باز بروند روی منبر و این  لعن بر سنی کند و اون لعن بر شیعه.  این همان چیزی است که آنها می خواهند. خیلی باید مراقب بود. باید به آنهایی که آگاه نیستند بگویید این کار وهابیت است . وهابیتی که خود علمای مشهور اهل سنت هم اینها را قبول ندارند. اینها (وهابیت) ولد حرام آمریکا و اسرائیل هستند.

 این جنگ ، جنگ با پیغمبر است. اگر جلوی این کارها گرفته نشود کاربه قبر پیغمبر هم خواهد کشید. اگر علمای اهل سنت و علمای شیعه همه با هم محکوم نکنند و این وحدت اتفاق نیفتد و درعوض به جان هم بیافتند آن وقت همان چیزی میشود که آمریکا وانگلیس و رژیم صهیونیستی می خواهند.

اینها (وهابیت) نتوانستند تحمل کنند که یک عالم اهل سنت در  اجلاس علما و بیداری اسلامی که چند روز پیش بود شالش را از گردنش بر می داره و میکشد به بدن رهبر ما برای تبرک . طاقت نیاوردند که یک عالم سنی چفیه رهبر جهان اسلام را به عنوان امام المسلمین را برای تبرک بگیرد.این همان برکتی است که امام(ره) فریادش را می زد. حالا چهار نفر بی عقل و بی سواد می روند روی منبر امام حسین(ع) و لعن می کنند به این و آن که ما با فلانی برادر نمی شویم. بی عقل کی با کی؟اهل سنت دشمن علی نیستند. چرا عصبیت های قومی را تحریک می کنی؟

ولی کاری که امام(ره) کرد، امام خامنه ای دارد می کند نتیجه اش شد وحدت. لذاحرام است کسی لعن بگوید و باعث اختلاف شود. فتوا و حکم صریح حضرت امام خامنه ای است . از اینجور آدمها ( اهل تفرقه)پرهیز کنید. دنبال علمای راستین باشید. دنبال ولی و رهبرتان باشید. بقیه راهها به بن بست می خورد.

 این اتفاقی که افتاده، این توهین وجسارت ، یک فرصت است. فرصتی که همه علمای سنی و شیعه و همه شیعه ها و سنی های عالم جمع بشوند و این وهابی را از صحنه کنار بزنند. جا دارد همه قیام کنند وبگویند اینها کیستند. اگر چنین اتفاقی بیافتد بساط فتنه آمریکا و اسرائیل و دشمنان دین خدا جمع خواهد شد.

 آقا پیامک بدهید با این تلفنهای همراه. چرا بیکار نشسته اید؟ بگوئید و روشن کنید که این قصه قصه ی جنگ شیعه و سنی نیست. کسی که می تواند شعر بگوید. کسی که شعار میتواند بسازد شعار بسازد. کسی که می تواند مطلب بنویسد. اینها رو بفرستید. گفتمان بیانات حضرت امام خامنه ای را همه جا توسعه بدهید. روی گوشی همه برود و همه بفهمند. بیداری ایجاد کنید. ایمیل ها چرا تعطیل است ؟ آنهایی که وبلاگ دارید چرا نمی نویسید؟ شخص شما با یک وبلاگ توی دنیا بلندگو داری. سایتها چرا تعطیل است ؟ به پیغمبر ما توهین کردند اینقدر ساکت ماندیم و حرفی نزدیم که حضرت امام خامنه ای مجبور شد به نظامی ها بگوید دسته بگیرید و بروید  داخل خیابان درروز شهادت و رحلت پیامبر بزرگوار. به اهل بیت (س)توهین می کنند ، به پیغمبر توهین می کنند ، مسلمانان میانمار را جلوی چشممون میسوزانند و ذغال می کنند. شیعه های بحرین را تکه تکه می کنند. به ناموس شیعه در بحرین تعدی می کنند، نه رگی متورم شد.غذایمان را خوردیم، هیئتمان را رفتیم، سینه مان را زدیم، حالمان را کردیم. لعن هم کردیم!!! من نمیگویم راه بیفتید تو خیابان و داد بزنید. من میگویم روشنگری کنید. به همه بفهمانید آقا این قصه جنگ شیعه و سنی نیست. ارتباط شما الان جهانیست. هر یک نفر شما الان سربازید تو دنیا. گفتمانش را ایجاد کنید. این یک فرصت است.

فرمود وَ قَبرُهُ فی القُلوبِ مَن والاه( این قبرها تو دل آنهایی است که دوستشان دارند) آن وقت اگر راست میگوئی وقتی این قبر رو خراب می کردند باید طپش قلب بگیری. چه شده است ؟ برایمان عادی شده و میگوئیم به ما چه ؟

اما چه باید کرد؟ امیرالمومنین (ع) حضرت فاطمه(س) را جلوی چشمش سیلی زدند ، به بازویش ضربه زدند ، به پهلویش ضربه زدند ، او را میان در و دیوار گذاشتند ، محسنش را کشتند تحمل کرد. طناب به گردن خودش کردند و بی عمامه و بی عبا و پای برهنه ایشان را به مسجد کشاندند تحمل کرد. اما یکجا تحمل نکرد ، کجا ؟ گفتند مردم رفته اند بقیع ومیخواهند نبش قبر حضرت فاطمه (س) بکنند . علی(ع) از جا بلند شد. رگهای گردنش متورم شد. لباس جنگش را پوشید ، سربند زردی که در جنگ ها می بست بر سرش بست و ذوالفقارش را دست گرفت. چشمهایش مثل کاسه خون شده بود. آمد وسط بقیع ایستاد، نعره حیدری زد و فرمود به خدایی که جان علی در ید قدرت اوست اگر سنگی از بقیع جابجا بشود یا نیش کلنگی به زمین بقیع بخورد زمین بقیع را از خون شما سیراب خواهم کرد. وهمه فرار کردند.

شیعه و سنی باید بلند شوند نعره حیدری بزنند تا دیگر قبری نبش نشود که اگر بشود این قصه سر دراز دارد . تو خیال می کنی کار ی ازت بر نمی آید؟ به خدا می توانی.

اینقدر این سنی ها و مسیحی های توی دمشق از حضرت زینب شفا گرفته اند. اینقدر سر این سفره غیرمسلمون ها سیر شده اند.حالا اینها میخواهند به این حرم تعرض وتجاوز کنند! اگر دست به قبر حضرت زینب(س) بزنند دیگر هیچ‌کس هیچ چیز نمی‌فهمد و همه مردم از هر مذهبی، دست به دست هم خواهند داد و کاری خواهند کرد کارستان.....
مدد ز غیر تو ننگ است یا علی مددی              زمانه بر سر جنگ است یا علی مددی


برگرفته از:سایت دارالذکر

نظرات  (۱)

خدا خیرتان دهد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
*به منظور تبلیغ فرهنگ اسلامي هرگونه كپي برداري با ذکر منبع مجاز مي باشد. (www.daghdaghe.blog.ir)